Ben jij net zo Goed Online als wij? Stap 1 van 11 9% Je mag op gesprek bij onze opdrachtgever voor jouw droombaan. Natuurlijk ben je niet de enige kandidaat dus je wilt de opdrachtgever overtuigen dat jij echt de juiste man/vrouw bent voor de baan. Hoe pak je dit aan? Ik ben gewoon mijzelf, dat zou genoeg moeten zijn. Ik bereid mij niet voor, ik laat het allemaal maar een beetje op mij af komen. Ik zorg dat ik iets te vroeg aanwezig ben zodat ik nog even sfeer kan proeven terwijl ik wacht, ik heb de website goed bekeken en heb vragen voorbereid. OMG! Ik mag op gesprek! Ik ben zoooo nerveus, ik ga naar de kapper, koop nieuwe kleren en om niets aan het toeval over te laten trek ik mijn geluksokken aan! Ik wil deze baan! Ik ben gewoon mijzelf, dat zou genoeg moeten zijn. Ik bereid mij niet voor, ik laat het allemaal maar een beetje op mij af komen.Ik zorg dat ik iets te vroeg aanwezig ben zodat ik nog even sfeer kan proeven terwijl ik wacht, ik heb de website goed bekeken en heb vragen voorbereid.OMG! Ik mag op gesprek! Ik ben zoooo nerveus, ik ga naar de kapper, koop nieuwe kleren en om niets aan het toeval over te laten trek ik mijn geluksokken aan! Ik wil deze baan!Wie zich vergeet voor te bereiden, bereid zich voor vergeten te worden. We vinden het belangrijk dat je je vooraf goed inleest op de website van de opdrachtgever en dat je wat vragen bedenkt.Een goede voorbereiding is het halve werk en het spreekt voor zich dat wij het fijn vinden dat je op tijd aanwezig bent.Je enthousiasme is geweldig! Vergeet je niet dat het vooral om de inhoud gaat? Hoewel we jou natuurlijk meteen geloven dat jouw sokken geluk brengen. De jaarlijkse Facility Nieuwjaarsborrel staat voor de deur. We hebben deze keer een gaaf Thema; Fout is het nieuwe Goed. Hoe bereid jij je hierop voor? Ik bel mijn oma om te vragen of ze nog wat oude kleren heeft. Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien. Ik trommel mijn hele team bij elkaar, knal Q-Music foute uur door de speaker en met elkaar gaan we in een aussie! Ik kan me niet voorstellen dat heel Facility zich aan het thema zal houden, dus ik trek mijn gewone kleding aan. Ik bel mijn oma om te vragen of ze nog wat oude kleren heeft. Maar het moet er wel een beetje leuk uitzien.Ik trommel mijn hele team bij elkaar, knal Q-Music foute uur door de speaker en met elkaar gaan we in een aussie!Ik kan me niet voorstellen dat heel Facility zich aan het thema zal houden, dus ik trek mijn gewone kleding aan.Kiele kiele, inspiratie en gekkigheid is – naast professionaliteit - toch wel een beetje de basis bij Facility.1000 punten, je bent aangenomen! Wel eerst even je werk afmaken voor je gaat borrelen! 🙂Ho Ho, al zou dat niet het geval zijn verwachten we natuurlijk dat jij de karrentrekker bent! Snel door naar de volgende vraag. Het vriest dat het kraakt, er ligt sneeuw en het stoepje bij de voordeur is glibberig. Je ziet de postbode aankomen lopen(glijden) om met gevaar voor eigen leven de pakketten bij jouw bedrijf te bezorgen. Wat doe je? Wat ik doe? Gewoon, doorgaan met mijn werk natuurlijk! Ik ben super druk. Die arme man! Ik loop naar buiten, pak zijn arm en zorg dat hij zijn pakketten veilig binnen kan afleveren. Natuurlijk krijgt hij ook een kop koffie om op te warmen. Tsja, lastig! Ik wil hem wel helpen maar ik ben al verkouden, heb geen jas in de buurt liggen en mijn manager ziet me al gaan. Wat ik doe? Gewoon, doorgaan met mijn werk natuurlijk! Ik ben super druk.Die arme man! Ik loop naar buiten, pak zijn arm en zorg dat hij zijn pakketten veilig binnen kan afleveren. Natuurlijk krijgt hij ook een kop koffie om op te warmen.Tsja, lastig! Ik wil hem wel helpen maar ik ben al verkouden, heb geen jas in de buurt liggen en mijn manager ziet me al gaan.We zijn Facility, we ontzorgen. Natuurlijk ben je druk, iemand helpen hoort toch bij ons mooie vak?Wat fijn dat je oog hebt voor je omgeving én de verwachtingen overtreft.Wat vervelend dat je verkouden bent, zorg je wel goed voor jezelf? Jouw manager vindt het vast net zo belangrijk dat je je hulp aanbiedt aan de postbode. Een gast meldt zich flink gestrest en nogal onaardig via de intercom dat ze direct binnengelaten wil worden. Ze is al te laat voor een belangrijke meeting door een flinke file en moet ook nog eens ongelofelijk nodig naar het toilet. Wat doe jij op zo'n moment? Je laat haar binnen en zegt dat ze eerst maar eens even rustig moet plaatsnemen omdat je op deze manier niet aangesproken wenst te worden. Je laat haar binnen, hebt inmiddels de gastheer al gemeld dat zijn afspraak 5 minuten later opgehaald kan worden zodat ze nog even naar het toilet kan en even tot rust kan komen. Het geeft jou de tijd om de gast alvast in te schrijven zodat zij dat niet hoeft te doen. WAUW! Het stoom komt uit je oren en dat laat je merken ook! Je bent zelf ook gestresst joh doordat je kind ziek was, de hele nacht slecht geslapen en zelf pas nét 2 minuten binnen bent. En nee, de toiletten zijn achter de toegangspoortjes en dat kan écht pas als de gastheer je komt ophalen. Je laat haar binnen en zegt dat ze eerst maar eens even rustig moet plaatsnemen omdat je op deze manier niet aangesproken wenst te worden.Je laat haar binnen, hebt inmiddels de gastheer al gemeld dat zijn afspraak 5 minuten later opgehaald kan worden zodat ze nog even naar het toilet kan en even tot rust kan komen. Het geeft jou de tijd om de gast alvast in te schrijven zodat zij dat niet hoeft te doen.WAUW! Het stoom komt uit je oren en dat laat je merken ook! Je bent zelf ook gestrest joh doordat je kind ziek was, de hele nacht slecht geslapen en zelf pas nét 2 minuten binnen bent. En nee, de toiletten zijn achter de toegangspoortjes en dat kan écht pas als de gastheer je komt ophalen.Natuurlijk hoef je je niet zo te laten toespreken. Maar je wist dat de belangrijke meeting gepland stond en toont begrip voor de stressvolle situatie. Waarschijnlijk komt je gast daardoor tot rust en is ze dankbaar voor hoe je haar hebt ontvangen. Dát is hospitality.Dit is precies wat je als receptionist(e) doet: altijd vriendelijk en proactief de gasten, relaties en bezoekers ontvangen.Je hebt de toiletvraag vorig jaar al getackeld want het kan natuurlijk niet zo zijn dat gasten niet even naar het toilet kunnen. Wat er ook gebeurt: als je achter de receptiebalie plaatsneemt en gasten te woord staat, ben je een echte professional en merken anderen niets van jouw stress, niet altijd makkelijk maar wel noodzakelijk! Facility geeft een super gezellige borrel voor alle collega's. Jij bent aan het werk bij je opdrachtgever tot 18.00 uur en je hebt best een lange dag gehad. Wat doe je? Ik heb me niet eens aangemeld. Ik bedoel, Facility is er toch alleen voor de uitbetaling? Natuurlijk ga ik! Ik doe op die borrel juist energie op omdat ik alle leuke collega's van Facility weer zie en spreek! Oh jee, wat een dilemma. Die dag is er toevallig ook een kerstborrel op mijn werkplek. Nu moet ik kiezen. Ik kies dan toch voor de borrel bij de opdrachtgever. Hier heb ik het meest mee te maken en ik voel mij erg betrokken. Ik heb me niet eens aangemeld. Ik bedoel, Facility is er toch alleen voor de uitbetaling?Natuurlijk ga ik! Ik doe op die borrel juist energie op omdat ik alle leuke collega's van Facility weer zie en spreek! Oh jee, wat een dilemma. Die dag is er toevallig ook een kerstborrel op mijn werkplek. Nu moet ik kiezen. Ik kies dan toch voor de borrel bij de opdrachtgever. Hier heb ik het meest mee te maken en ik voel mij erg betrokken.Natuurlijk zijn we er voor jouw correcte uitbetaling, maar daarnaast zijn we ook gewoon jouw werkgever. We vinden het heel fijn om betrokken bij jou te zijn en dat jij je ook betrokken bij ons voelt.Wat fijn! We zien je dan en drinken graag een drankje met je!Wat een leuk leven heb jij zeg, 2 mogelijke borrels op één dag, wij houden ervan! Wat heerlijk dat je je zo betrokken voelt bij de opdrachtgever. Wel jammer dat we jou nu moeten missen maar dan zien we elkaar een andere keer. Hmm, niet de maximale score. Toch van mening dat je bij ons past? Maak de test opnieuw of stuur ons alsnog je gegevens.Wauw! Wat pas je goed bij Facility. We komen graag met je in contact.Naam TelefoonnummerE-mailadres Waar ligt jouw interesse?-- Maak een keuze --HospitalityFacilitairManagementAlgemene informatieBericht